ganska kul :)

Sitter och fyller i frågor om biologin, som faktiskt är ganska kul :) Jag har vaknat upp lite och insett att med inställningen att allting är kul så blir allting så mycket lättare att ta till sig. För det är inte det att jag inte fattar, utan att jag har inställningen att det är tråkigt innan jag ens har börjat som gör att jag blokerar att lära mig någonting och sen blir helt galen och får panik för att jag måste banka in allt, men det vill liksom inte fastna.. Så jag är glad att jag har hittat lösningen på mitt stora problem! :)

Annars så har jag tänt några ljus och lyssnar på New Moon soundtracket och äter glass med varma hallon :) Busigt! ^^ Jag skulle ha färgat håret idag, men det blev en alldelles för ljus färg så jag ska tillbaka och byta den imorgon.

Peace out
/e♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0