Förslag till tatuering..

Ursäkta att några av bilderna är så små och andra suddiga, men jag kan inte förstora eller ta bort vissa överlappande texter för att dom är spärrade :( Men ni ser ju iallafall ;)
Jag tror jag har bestämt mig vart jag ska ha min tatuering - på handleden :)

  
  (fast med någon annan färg..)
 fast lite mer som de här -> (fast istället för namnen ska det stå love såklart) 

 <- kanske nåt i stil med den här
(står för kärlek, liv och lojalitet)

 (det kan vara svårt att se, men det står Angel med ett kors ovanför)

 Den står för leo, alltså stjärntecknet lejon, som jag är :)

 'Let The Lord Judge Me'


Om jag ska tatuera mig så måste det bli nångång efter sommaren, så jag har ett tag på mig att tänka och bolla idéer ;) Som tur är :P

PEACE OUT
/E♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag tycker stjärntecknet var fint eller krumeluren som står för kärlek, liv och lojalitet var finast! :)

2010-03-31 @ 19:16:54
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0