Bye Bye Baby

I roll my sleeves up
Wrap my hair up
There's no sign on the road
So i never stop
You'll never catch me

Anything you can do i can do better
Boy i can do it in broken heels

When you step it up
I'm 20 levels up
I took the escalator
Elevator to the top


Idag har jag haft söndagsskolan med Maria (♥) och vi gjorde favorit i repris med chokladbollar ^^ Spelade det roliga mobilspelet som Jonas har oxå hehe, måste skaffa en mobil så att jag kan ha det där spelet! haha! Game btw ;) Efter söndagsskolan åkte jag vidare och shoppade i sickla :) Jag märkte dock att jag blivit lurad på pengar när jag kom hem och kollade på kvittot från VeroModa.. Jag hade ett presentkort med 340 kr kvar, och min topp som jag köpte kostade 259 kr.. alltså skulle jag ha haft KVAR 80 kr, men istället så fick jag betala 80 kr med mitt kort för att pengarn inte räckte (?) -.-' Det var struligt med kortet så jag tänkte inte mer på det.. Men sen kom jag på att jag ska ha 160 kr tillbaka -.- Damn it! :P

Förutom det så har jag pluggat kemi inför provet på onsdag, jag är lite lagom nervvrak eftersom jag inte fattar typ hela kapitel 9 :/ Men 11 går bra :) Imorgon ska Lisa och jag på Naturvetaren på Studentpalatset och då kommer jag förhoppningsvis att få svar på några av mina frågor!! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och läsa ut *Alkemisten innan jag går och lägger mig och ta en kopp te :)
*Alkemisten är en väldigt 'läsvärd' bok! Läs den! :)

PEACE OUT
/E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0