Ännu en lista ^^

Jag har kopierat den här listan från Lydia ^^

Något som gjorde dig glad igår: Att söndagsskole barnen var så härliga och positiva, ville leka med mig hela tiden! ;P

Vad gjorde du kl 08 imorse: Jag höll på att vakna :P

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tog en klunk te och var inne på olika bloggar

Det sista du sa högt: "Men kan du va tyst för en gångs skull?" (Känns inte så pepp o skriva det nu.. :/)

Det senaste någon sa till dig: "Har du tangentbordet nära?"

Vad har du druckit idag: Mjölk, te, vatten.

Vad var det senaste du åt: Kexchoklad hehe :D

Vad var det senaste du köpte: En Japp i skolan :P

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun ;)

Vad är det för väder hos dig nu: Kyligt och mörkt..

Godaste glassmaken: d'Or Crema di Mascarpone!!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, kärlek är någonting som man låter växa och gro under tiden..

Sover du tungt: Ibland så..

Drömmer du mardrömmar: Ibland, sov lite dåligt förra veckan..

Trivs du med ditt jobb: Det som jag förhoppningsvis kommer att få eller? :P

Favoritklädsel: Tunikor och högklackat!! :D

Favoritlåt just nu: Falling down - Chris Brown

Vad ser du om du tittar till höger: Ut genom fönstret och över till grannarna -.- Ett brinnande ljus som lyser upp väggen och ett cd ställ.. I princip hela mitt rum :P

Vad gör dig glad just nu: Människor som bryr sig, musik och att min klippning + hårfärg blev så bra! :D

Vad ska du göra härnäst: Ligga på spikmattan och ta fram kläder som jag ska ha imorrn.. Sen sova ;)

Höger eller vänsterhänt: Höger ofc ;)

Humör just nu: Chill och sångfågel ^^

Favoritgodis: Typ dumle, alla sorters kolor, marabou (ljus choklad med daim eller apelsinkrokant eller bara vanlig) och knattar :D

Kläder just nu: Blå tunika, 'läder' leggings och tofflor

Sommarplaner: Jobba och Zaragoza

Hur många kuddar sover du med: Jag har två, men sover bara på en

Spelar du något instrument: Piano (har spelat fiol)

Morgon eller nattmänniska: Natt pffs?!

Vad är viktigast för dig: Kärlek

Är du kittlig: Om jag är?!

Snarkar du: Skulle inte tro det va :P

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: Allt som kryper och flyger och rör sig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0