Nothing would mean nothing without love

Nu är helgen snart över och det är dags för sista veckan innan sommarlovet. Sjukt eller vad?

Få se nu, i fredags var jag och fikade med Louise och på kvällen så chillade jag framför tv:n till typ klockan 3.. Tack för fikan Louise, vi får ta en lite längre nu under sommarlovet! :)
I lördags gick jag på Michelles dansföreställning på Kungliga svenska balettskolan på det gamla Munchenbryggeriet. Du var grym! :D Sen gick vi och fikade till halv elva på muggen :) Det var jätte mysigt och jag längtar till den 1 juli ;) Då jäklar! ;)

  

1) Stockholm maraton höll på precis nedanför Munchenbryggeriet
2) Huset till höger är en liten del av Munchenbryggeriet
3) Söta Michelle på cafét Muggen

Idag har jag varit med Friiida och chillat och gjort rent hennes akvarium och lite annat bus :)

       

1) Fridas rosa fina akvarium
2) Börjar att plocka ut alla grejer
3) och tömma akvariet på vatten
4) bära iväg till badrummet vidare rengöring
5) Det smutsiga vattnet
6) hälla ut det smutsiga vattnet
7) en liten frida tittar fram
8) och så sätta tillbaka allting igen ^^

Nu ska jag skriva min engelska uppsats om 'A thousand splendid suns' som skulle varit inne i fredags *vissel vissel*

Over and out
PEACE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0