Torsdag 28 (!) januari 2010

Börjar med spanska imorgon. Jobbigt att jag måste jobba ikapp så mycket eftersom jag inte var där på tisdags lektionen.. men men.

Sitter och gör kemi läxan, känner att det känns bäst om jag gör den så fort som möjligt. Ska försöka göra biologin imorgon ;) yey :P haha

Kände mig hur duktig som helst som faktiskt gick iväg och tränade idag. Det kändes bra att komma igång igen! :) Synd att mamma bangade bara, men det var kul :)

Imorgon är det 'Kvarteret skatan' som gäller, det ska bli kul! Jag tror verkligen att den är sjukt bra! :)


Vill bara säga tack till dig Lydia, det betyder hur mycket som helst att du faktiskt svarar när jag slänger iväg ett mail eller när jag ringde. Det känns bra att ha någon som förstår och som bryr sig. Du har ingenting att åtgärda på grund av tidigare händelser, det är som bortblåst ;) Men tack iallafall ♥

Peace out
/e♥

Kommentarer
Postat av: Lydia

Jag kan inte se dig på det sättet eftersom att du inte snodde något, jag hade lämnat honom av ett antal anledningar och han gick vidare. Har aldrig varit sur på dig utan i somras var jag bitter och sur över singellivet på grund av att johan gick vidare så snabbt. Det har du inget med att göra



Om jag ska dö är min absluta favoritlåt av dem, när jag såg dem på emmaboda körde han hela den som poetryslam och pratade hela texten utan musik. Sen när han började på delen med flygplanet började bandet spela lite och sen blev det högre och högre tills supernova delen och då började hela bandet spela och då grät jag stora krokodiltårar!



Singel livet har varit alldeles utmärkt tills senaste månaden då alla vänner helt plötsligt skulle gå och skaffa sig grabbar som de kan umgås med hela tiden ch gosa med, då blir man lite avis. Men jag vet också att jag inte är redo för något än. Är fortfarande för rädd, tror jag förklarade det när vi var å fikade?? :s

2010-01-29 @ 00:22:16
URL: http://takomlada.blogg.se/
Postat av: Lydia

Jag förstår precis, jag och natasha bröt upp med våra respektive typ med några veckors mellanrum så vi hade en super sommar tillsammans där vi kunde både klaga och vara lyckliga för vårt liv.

Och rädslan är en bra sak för det gör att man inte hoppar in i saker för snabbt, men ja har också fått en bild av att alla killar och alla förhållanden är likadana för jag har typ bara träffat på en typ av snubbar och det gör att man blir för försiktig. Och sen när jag faktiskt träffar någon som jag skulle kunna inleda nåt seriöst med så blir jag för bra vän med honom så att alla sånna känslor försvinner totalt... :/

2010-01-29 @ 17:17:29
URL: http://takomlada.blogg.se/
Postat av: Lydia

Jag förstår vad du menar, men som det är just nu har alla känslor typ försvunnit även om jag frtf bryr mig sjukt mkt om vad han tkr... ringde Oa i helgen och grät över det, för att jag kan bli så förvirrad, vet liksom inte vad ja själv känner. Jag vet, men ändå bryr jag mig.. Vet inte om jag bryr mig endast vänskapligt eller mer... wierd utan tvekan

2010-02-02 @ 00:01:14
URL: http://takomlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0