Nedräkning :(

Hjälp vad snabbt tiden går nu för tiden! Helt plötsligt är det bara 4 dagar kvar av lovet! :( Ush.
Idag är ännu en slappis dag med plugg och planering.. Jag måste köpa en kalender för 2010, känner mig på tok för lost för att kunna klara av en vecka utan att bara ligga i sängen och sova :/

Jag har varit hur slapp och soffpotatis som helst under lovet, och helt glömt bort att jag faktiskt har läxor..! Och det är inte lite heller, så jag bör verkligen börja nu om jag ska ha en chans att hinna göra klart allt :/

Läxor som måste göras innan jag börjar den 11:
< förberedelse inför kemi prov (18/1)
< förbereda engelska redovisning och läsa ut boken (22/1)
< förbereda samhällsdebatt (politik - socce) (vet ej :/ )
< skriv klart kemi rapport (11/1)
< skriv klart svenska texterna (11/1)

WISH ME THE BEST OF GOOD LUCK!

Peace out
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0