Dålig uppdatering. Förlåt :/

Jag är hemskt ledsen för att jag inte skrivit på ett tag! Sorry :/
Men iallafall. Nyår spenderade jag ute på Djurö med älsklingen (ofc :P) och hans familj och vänner, massa folk helt enkelt.. (orkar inte skriva alla, och kommer inte ihåg allas namn tyvärr!) Men men. Sen den 1a dagen av 2010 så var jag på Johans jobb (Jacobs kyrka) och tittade och lyssnade o så. På kvällen gick johan, jag, nicc och jonas på bio och såg Sherlock Holmes. Den var bra, se värd, men inte i närheten av hur sevärd Avatar är! GÅ OCH SE DEN!! :D
Sen den 2a så träffade jag Ebbskovitsch och hade det jätte mysigt :) Lite sent julklappsbyte, middag/fika i stadsteater huset med utsikt över Sthlm o allt. Sen en fin promenad till Kungsträdgården, förbi skyltfönstringen som var jätte fin!
Den 3e och idag har jag varit hos älsklingen och stor städat och hjälpt till. Några möten med Oa:s mamma, pappa, nicc och jonas och lydia :P herre. Och nu sitter jag här och skriver och lyssnar på Spotify, i väntan på att J ska komma hem :)

Puss
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0