fredags + lördag mys :) -> HELGMYS

Igår hos Vince var det hur kul som helst. Det gör jag gärna om, massa massa massa gånger! :D

Ikväll är det melodifestivalen som gäller. Bea och Lisa kommer hit om en liten liten stund och så ska vi äta massa god mat, godis (eller naturgodis för Lisas del) och massa annat GOTT! Det ska bli en skön lördagskväll eftersom det var utgång igår :P Tjejkväll helt enkelt :)

Imorgon är det söndagsskolan som gäller och biologi plugg och annat plugg. Hoppas jag hinner med allt :P Får skippa spinningen, för jag vet redan nu att jag inte har en chans att hinna med det :P Hoppas jag får reservplatsen på måndagspasset till yogan!

Peace out!
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0