En bra dag :)

Imorse vaknade jag och mådde huuur illa som helst.. Det kändes verkligen som jag skulle spy och jag fick panik eftersom jag inte inte inte kunde va sjuk just idag eftersom jag hade biologi prov och samhällsdebatt!! Men jag somande om och gick upp ett tag (...) senare och det hade gått över pyttepytte lite.. så jag gick iväg till skolan. Det var kul i skolan, helt okej, men samhällsdebatten blev flyttad till på fredag så nu ska jag verkligen sätta den där!! Jag ska!

Efter skolan kom jag hem och i princip vände, men jag hann börja på kemi rapporten men var tvungen att sticka i samma stund till kursen :) Det gick bra idag, jag förstod verkligen :) Jag gör framsteg :D Sen kom jag hem och skrev klart kemin (inte klar med slutsatsen dock) och skrev engelskan. Nu ska jag gå och lägga mig, men först ligga på spikmattan ett litet tag ;)

Jag måste snart välja mina IV val.. Jag måste välja 200 poäng, så det blir: spanska steg 5 (100 p), hälsopedagogik (50 p) och filmkunskap (50p) ;) Jag ser framemot 3an och hoppas att jag inte blir besviken!!

Men nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det en slappis dag med engelska och matte, sen piano efter skolan :) Det är en rolig dag ! :)

Peace out
/e♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0