Tillbaka i skolbänken..

Idag var den första riktiga skoldagen, med lite chill lektioner som ShB och filosofi. Filosofi verkar som en rolig kurs - kort tyvärr - men jag tror att det kommer att bli en kurs att se fram emot :)

Jag vet inte hur jag ska få lust att lyfta ett finger tills imorgon, just nu gör jag bara allting per automatik utan att tänka eller känna. Tråkigt. Fyrkantigt. Dött. Kalla det va du vill, men jag vill inte vara så, men som vanligt räcker det inte att bara vilja. Tror det är pga skolan.. Jag vill fortsätta ha lov och göra sånt som hör loven till.. Alltså så långt ifrån skolan som möjligt. Men man vill väl ha det man inte kan få aight?

我希望你在這裡 ♥

PEACE ♥

Kommentarer
Postat av: Johnleila

Keep safe. Look out for one another.

2011-01-31 @ 19:18:05
URL: http://johnleila.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0