Back in business

Back on track. Hade bara 1 lektion idag, matte D. Det var ganska förvånandsvärt att alla i klassen var tysta och satt räknade i sina små bubblor idag, jag blev lite paff eftersom det är.. väldigt ovanligt minst sagt. Men det slog mig när jag satt med matteboken uppslagen, att matte är roligt. Det kanske är för att alla ämnen som jag haft är så tråkiga, jag vet inte, men matte D kommer bli kul o ha :)

Lisa, Cicci och jag tog en sväng förbi forum efter skolan och gjorde ett och annat inköp. Jag köpte 2 naglack som jag nu sitter och provar :) En mintgrön och en silver ;)

Ikväll bär det av till Nrj in the park på Grönan med CLEE och några till (?) så åker vi förhoppningsvis någonting oxå :D



PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0