Oh va härligt med... PLUGG -.-'

Idag började skolan igen.. Like I've been looking forward for sooo much.. eh o.O Börjar direkt med plugg och slit, ingen vila här inte. Det värsta är nog svenska talet på fredan. Jag har ingenting emot att prata inför grupp, men nu när jag har pressen på mig att jag verkligen måste sätta ett mvg för att höja mig, så blir det lite värre.. Jag försöker skriva ihop något men det ligger ändå bak i huvudet och spökar.. Ush.

Det här är min skolvecka SO FAR
Måndag:
Tisdag:
Onsdag: Biologi redovisning och inlämning av sammanfattningen på området
Torsdag:
Fredag: Svenska nationella muntliga tal (!!) + spanska nationella hörförståelse

Har naturvetaren, alltså hjälp med matte, fysik och kemi, på studentpalatset på onsdag och sen har jag piano på torsdag.. Men det känns som om allting händer så himla plötsligt.. Eller är det bara jag som är lite seg att reagera?!

PEACE OUT
/E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0