Jag hittar inga ord

Min värld är helt upp och ner, stormen har precis varit här och skakat om allt och alla. Jag hittar inga ord för att förklara. Det är för mycket just nu, för mycket att ta in och för mycket för att ens orka förklara.

Innerligt djupt tack till Lisa och Cicci som just nu bär mina vingar och ömsesidigt tar hand och bryr sig. Ni vet inte hur mycket det betyder för mig. Jag älskar er för alltid



I just wanna be alone tonight
I just wanna take a little breather
Cause something's changed

Its safe to say that I'm ready to let you leave

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad har hänt? allvarligt nu. älskar dig

2010-04-21 @ 22:47:12
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0