Yellow - Coldplay <3



Kommer sakna dig något fruktansvärt när du är borta! :'( Jag grät när jag gav dig hej-då-vi-ses-om-7-månader-kram, jag grät på bussen hem med lisa, jag gråter när jag sätter på Spotify och spelar Yellow med coldplay, jag gråter på tanken att inte få träffa dig på sjukt jävla länge! Jag har inte fattat det förens nu, och kan inte sluta gråta!! Hur fan ska jag klara mig?! Jag älskar dig! ♥

Fan.

Nu föll en tår ner på tangentbordet..

Måste sticka, ska till Thornet..

Puss på alla sötnowsar!
PEACE OUT!
/e♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej älskade älskade vän. Jag blir alldeles gråtig när du skriver sånt här. vi ses ju om 7 veckor vännen. tro inte att du blir av med mig så lätt. jag saknar dig redan, usch. Du betyder så otroligt mycket för mig. Ha klart för dig att jag älskar dig och att du alltid har mig. <3

2009-09-11 @ 23:26:16
URL: http://browneyed.webblogg.se/
Postat av: frida

tack, nu fick du mig att gråta ännu mer!!! :'(

kan inte vi ha en gråtdag tillsammans? och så måste vi snacka på skype med bea tillsammans och massa! vi klarar oss igenom det här tillsammans, right? med lisa också!

<3<3<3

2009-09-12 @ 00:40:54
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0