What a weekend

Oh my. Igår hände det inte mycket inte. Kom hem och chillade gärnet, inget plugg alls (vilket var planerat..!) Träffade  och sa hej då och lämnade hans plånbok som han hade glömt hos mig. Sen satt jag bara vid datorn och tittade på Morden i Midsummer på TV3. Där försvann fredan :P

Idag sov jag bort halva dagen (vilket var välbehövt för att ta igen det missade plugget sen i fredags) Men what to do? Jag hade bestämt träff med Mimmi för en fika kl.14. Det var länge sen vi sågs sist, men vi båda vet att det inte är någon idé att ens försöka hålla kontakten emellan varje gång eller försöka ses oftare, för ingen av oss har den tiden, så det är bra att vi känner likadant. Vi gick en långpromenad från T-centralen till djurgården och tillbaka, för att sen sätta oss högst upp i Åhléns huset och ta en fika :) Vi hade det jätte mysigt och pratade av oss om ditten och datten :)
Ikväll så ska jag faktiskt ta det lugnt och plugga (!) Eftersom tiden inte räcker till så måste man planera sin tid och make it work! ;) Men det är ingen big deal för mig att plugga en lördag, jag mår bara bra av att mitt läxberg krymper ;)
Imorgon ska jag hem till  och fira hans födelsedag (som är idag, 26/9) med Nicc, Bella, Karin och Josefin. Stort grattis till dig älskling!!



Puss på alla sötnowsisar!
PEACE OUT
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0