It's on

Helgen rullar snabbt in och allt är i full gång. Träffade mina älskade änglar till kompisar igår till idag (Frida, Lisa & Bea). Vi hade det jätte mysigt och mycket tjejsnack, som alltid ^^ :P Längtar till den 28!! :D Ska bli så jävla kul! Är helt extas !

Sitter och pluggar matte och gör samhällsläxan, för att sen ikväll träffa upp girlsen Bea, Thornet, Freddie, Fluppen, Jojjo, och kanske Frida.. It's our night tonight ;P hehe.

Imorgon ska jag 1) Träna på morgonen
                         2) Träffa Lena för att se om jag är en passande barnvakt (hoppas det!)
                         3) Träffa älsklingen
                         4) Plugga -.-

Sen börjar hela skolveckan om, men nu är det med IV- valet också, alltså spanska i mitt fall. Ser framemot att se vad den kursen innebär.. :P

JUSTE! Har precis skaffat spotify! Helt överlycklig!! :D

Puss på alla söta !
/e ♥

Kommentarer
Postat av: mini

skön blogg.

grym header! Enkelt och cool :)

2009-09-06 @ 00:51:50
URL: http://damiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0