Freedom - Akon

Hejhopp!
Min helg har varit helg underbar, var med  den största delen av helgen. Har varit på jätte fin/rolig spagettiopera i fredags, var hur mysgit som helst! Sen åkte vi hem till  och jag lärde mig att dansa vals, notera att det var till Evert Taube ^^ Sen på lördagen så åkte vi ut till  pappa ute på Djurö, vilket också var myspys! Var dock tvungen att plugga till kemi provet, som är imorgon (!) På söndagen så åkte vi in till Nacka kyrka där jag skulle vara söndagsskoleledare och  vara valförrättare :P Sen efter söndagsskolan åkte , Jonas och Erik och röstade i kyrkovalet :) (Y) Sen åkte jag vidare till Vaxholm för att fira mina kusiner, hos min farmor :) What a day huh? :P

Idag när jag vaknade ville jag verkligen inte gå upp, jag hade ingen som helst motivation eller kraft för att anstränga mig.. Så jag fick en stressig morgon när jag väl pallrade mig upp :P Men mitt val.. -.- Jag hade samhälle och psykologi i skolan, som var oerhört sega.. Sen åkte jag till dagiset för att hämta Max, vilket jag inte en droppe energi till.. Ush. Och nu sitter jag här och låtsas att det här är kemin. Men den känns ändå ganska chill..

Var är all min energi?! 
-
Om du har lite kan du väl dela med dig..?

PEAcE OuT
Pusspåerallihopa
/e♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar jag kunde ge dig energi, men bullen har tagit all in energi idag och jag är så trött på det! tell ya tomorrow <3

2009-09-21 @ 21:23:47
Postat av: Lisa

det var jag :)

2009-09-21 @ 21:24:04
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0