Did someone kill a spider?

Hm. Det regnar.. Någon som vill erkänna sig skyldig till mordet på Mr. Spider last day? O.o Okej, då är det väl bara naturen som kände för det då.. fine.

Igår hade jag det hur mysigt och kul som helst med Thornet oh Cicci (♥) Vi kollade på Idol och snackade som vanligt och känslor, händelser och kylskåp ;) haha. Jag tycker att det är lite lagom deprimerande att vi inte ses så ofta på fritiden, det måste vi ändra på! Det kommer jag ändra på iallafall!

Jag har på senare tid haft en positivare och gladare syn på mig själv och livet, men har inte riktigt kunnat få ner det på papper. Nu har jag läst Blondinbellas (!) blogginlägg och bara nickat. Det är så här JAG känner! klicka här!

Puss på alla sötnowsar!
PEACE OUT!
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0