Jag tycker det känns så skönt att inte ha ett internet som bestämmer sig för att sluta fungera helt plötsligt. Istället har jag kyrkan, Gud, bönen, min Tro. Gratis uppkoppling, var som helst, ständig uppkoppling. Jag blir lugn och kan andas. Tankarna blir klarare och jag kan pusta ut.

Idag åkte älsklingen till Taizé :'( Jag saknar honom så det gör ont. Jag lider verkligen. Jag sitter med Spotify och 'slide' med Goo Goo Dolls, som alltid får mig att börja gråta. Alltid. Jag är en väldigt känslomässig person (can't help it) så det räcker med en fin låt för att en tår ska rinna ner längs min kind.

Imagen how I am know then.. :(

I wanna wake up where you are.
Put your arms around me,
what you feel is what you are,
and what you are is beautiful!

Jag älskar dig Johan ♥

/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0