Litet quiz innan jag går och lägger mig :)

Jag kan bara inte låta bli ^^

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Skulle väl inte säga att jag någonsin snackat med honom. ehh..

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Yes. Inte roligt :(

3. Vad åt du senast?
Middag :) för 3 timmar sen :P 

4. Har du fått någon komplimang idag?
massa! :D -> glader

5. Har du varit med i en rättegång?
Halva? :/

6. Är du polare med grannarna?
Har knackat dörr och sålt salami men inget mer än det :P Illa.

7. Vilka länder har du bott i?
Sverige och åter Sverige

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Eh.. typ förra torsdan :P

9. Har du haft en stalker?
Bara en? -.-'

10. Minns du dina/din musiklärares namn? 
For shore! :)  

11. Hur bra är din syn?
Jag har glasögon :P och det är en himla massa problem hit & dit

12. Var är dina syskon just nu?
På nedervåningen och borstar tänderna

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Eh. Jag har inget minne. Så jag ska inte ens försöka komma ihåg, jag tänkte gå och lägga mig idag :P

14. Vem ringde dig senast? 
Älsklingen :D <3<3

15. Vilken tid gick du upp imorse?
Ush, klockan ringde kl.5.30 men jag gick upp 6.40 :P

16. Vad ska du göra i helgen?
Fredag
: Träffa L, Lördag: träna + New Moon med F & L, Söndag: Söndagsskolan + träna

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Idag är det internationella var-snäll-mot-en-utveklingstörd-dagen. Så skriv till en eferbliven vän som jag just gjorde. Det värmer :)

18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
tog på? eh.. jag har som sagt inget vidare minne -.-'

19. Vad finns i din bakficka?
kompakt luft

20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
höll precis på att somna

21. Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar duh?!

22. Vad ska du göra efter det här?
SOOOOOVA!

Såååå, nu måste jag gå och lägga mig! :P
/e♥


Kommentarer
Postat av: Frida

tookiigt ;)



sv.Bloggen säger taack!! när har du jubileuum? :D



<3<3

2009-11-17 @ 22:16:55
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0