I'm back :D

Oh jäklar vilken helg! Jag har nog haft 100 blandade känslor under den här helgen.
Glädje, pirr i magen, spänning, irritation/ilska, skratt, tårar, sentimentalitet, hyper/exstas, trött, lugn, stirrig, slappis, ready to rumble, mys, taggad, confident-boost, nervös, något nytt, utmanande, herren på täppan, illamående, avundsjuk, saknad.

Galet! Men det är en sån helg som jag alltid vill ha! :D

Shiet. Igår, lördags, så var det middag med Frida's norska släkt, lite titt på Twilight, sen NEW MOON! :D Den var så sjukt galet bra! ÄLskar Twilight serierna! Vad är det som man inte kan gilla?? Let me know please! Kommer hem runt kvart i 3, och kan inte sova för att jag är helt exstas, så lägger mig och läser min bok. Men däckar :P Vaknade imorse runt halv elva (!) och kommer på att jag skulle varit i kyrkan vid den tiden! :S Crap! Men what to do? :/ Går upp och äter en söndagsfrukost framför TV:n och ska nu plugga svenska och kemi -.-' Hoppas att J svarar på mitt sms snart :(

Vad händer för er denna söndagseftermiddag?

PEACE OUT
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0