shiet..


Hon har världens stösta naturliga byst. Foto: © Europics[Cen]

"Jag älskar mina bröst"

LONDON. 1,7 meter i omkrets och en vikt på 18 kilo.
Norma Stitz har världens största naturliga bröst.
- De flesta män blir stumma och bara stirrar, säger hon.


Norma Stitz bröst har godkänts av Guinness rekordbok, skriver Daily Star, som störst i världen.
Den 30-åriga amerikanskan från Atlanta, Georgia, er- känner också att hon har lite problem att träffa män på grund av den enorma bysten.
- När jag träffar män vill jag veta att de är intresserade av mig, inte bara av mina älsklingar här, säger hon.
Men hon tänker ändå aldrig göra en förminskning.
- När folk frågar mig om det, svarar jag "är du galen?".
- Jag älskar mina bröst och de hjälper mig leva ett underbart liv. Jag har fått erbjudanden från tv-stationer över hela världen bara för att komma och visa upp dem, säger Norma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0