I see the way it makes you smile

Gud vad helgen varit lyckad! Känns lite för bra för att vara sant.. Någon som vill förklara? :P

I fredags träffad jag Ebba, Alicia, Viktor, Isak och Krister och grillade. Det var.. mysigt. En trevlig kväll, en del av det i alla fall. Haha. Idag har jag varit hurtig och cyklat på morgonen runt boo och björknäs, sen pluggade jag lite spanska i solen (jobbar på brännan nu hehe). Sen kom Lisa och Ebba till vår lilla kväll <3 Vi grillade och hade det myspys! Vi (Ebba och jag) gav vår lilla present, som jag tror hon uppskattade! (Såg ut så i alla fall haha)

Och ja.. här är några bilder som tagits under kvällens lopp :)
Enjoy!

           

Bild: ♥
1) lisa försöker tappert hjälpa Ebba upp på fötter igen efter 1 omgången av skratt attacken.
2) Fast det slutar med att båda hamnar på golvet i gapskratt
3) Ebba posar omedvetet modell infront of tha camera  ♥
4) Fortsatt skratt..
5) Jag måste ju oxå va med på flumm bild.. haha.
6) Jösses vad kul man kan ha med mobiler, ain't that right girls? ;) haha
7) Ebba tar kameran och fotar - jag redigerar ;P
8) Ebba gillar att fota,ch fortsätter
9) close up på söter! ♥
10) Lisa and me, in pink ^^ ♥
11) Lisa o jag leker inte alls fjortisar.. ♥
12) Lisa o Ebskovisch fortsätter på spåret med fjortis xD ♥

Fortsättningen av kvällen blev dock inte dokumenterad, men det tror jag inte folk behöver veta heller. Det som ingen vet, skadas ingen av right? ;)

BIG LOVE TO YOU LADIES! ♥

** BUENAS NOCHES **

B. y A.
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0