fy f*n..

Tror jag spyr.. Ser ut så här just nu -> stick figure animation

Har fysik nationella imorgon 8.30- 11.30 -.- *ENORMT stor suck!* Det är så sjukt mycket som man ska kunna, för att inte tala om hur komplicerat och invecklat de gör hela provet.. HJÄLP! Jag behöver ett mirakel. NU! 

Trodde att veckan skulle bli relativt soft eftersom det snart är lov, men nej nej.. Nu passar de på att pressa ihop allt missat plugg på en vecka som fortsätter till måndag nästa vecka.. LOVELY! Men mellan molnen ser jag några solglimtar när vi till exempel fick kompletteringförmiddag = SOVMORGON till 12.30 (!) :D Så jag passade på att träna lite på gymmet (WorldClass) i 1 h, för att sen springa över till sjuklingen Ebba och äta lunch och snacka Emma-Ebba snack ^^ Ush, du måste bli frisk nu Ebba!! Hoppas "kuckelimuck medicinen a la Emma" hjälper ;) hehe.

Vad händer annars den här veckan, förutom plugget alltså? Låt se..
Onsdag: Träna (?) :/
Torsdag: Träffa Christer? (om han inte somnar -.- haha) träna (?) :/ Ellepelle har vårkonsert i Nacka Aula (19.00) :)
Fredag: Pianokonsert (!) Planka in på spexet? c(:
Lördag: Helg med Ebbish ♥ Farmor + Rune kommer över på "grill- middag" :P träna på morgonen (!)
Söndag: Träna + pluggdag

Nu ska jag traggla fysik så att det sitter som berg så jag spikar provet imorgon.. ! Wish me GOOOOOD luck..

decorative line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0