almost friday..

oh hjälp. Jag är skit trött, trött på skolan, trött på gängen, trött på att allting inte går som planerat.. Orkar liksom inte med allt. Vet inte om en semester skulle hjälpa.. men jag skulle inte banga..

Har min sista lektion nu, svenska. Jag läser boken "Varför väljer jag alltid fel partner?" men har i stort sett inte kommit någonvart.. och det är deprimerande.. Försökte hålla den positiva lågan uppe i början av veckan, men för att va ärlig så finns det inte mycket kvar..  Men ser framemot helgen, känns bra att träffa gammalt folk också, behöver variationen, det är mitt liv, people people people.. c(:

Idag är det balett med Christer på schemat, är Mimmi som ska dansa! :) Hon är så sjukt duktig, kommer förhoppningsvis bli kul ;P :D

Nu ska jag sjunka in i boken igen, måste läsa ifatt.. Så för stunden, hej då! :)

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0