<3

I need you here, tonight
Just like the ocean needs the waves

/e


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack sötnos <3 är piip den som tänker är piip?

Hur gick det i fredags?? var det mys med piip? :)

Det kommer bli såå myspys, jag längtar redan nu!

Jag har tänkt på allt du vet i skolan och dissgänget och ja... egentligen, varför bryr vi oss? varför lägger vi ner tid på att må dåligt och grubbla om det är något fel på oss? (eller jag gör iaf) vi ska istället vara glada att vi umgås med människor som älskar en tillbaka och vill vara med en :) det håller i längden, förhoppningsvis hela livet! <3 skicka ett sms om i fredags istället om du inte vill skriva här :P

haha ses imon<3

2009-05-10 @ 19:07:46
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Lisa

haha, jag glömde skriva: är piip den jag tänker är piip? :P

ses imon <333

2009-05-10 @ 20:50:59
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0