jag ♥ flyga

Satt och kollade på Sthlm Arlanda (TV3) igår, som hade premiär. Gud vad jag älskar att flyga! Älskar att vara på flygplatser, älskar att äta flygplansmaten som många andra hellre går och spyr upp inne på toaletten.



Längtar till Zaragoza nu! Gud vad kul det ska bli, har vart så nervös så jag missat den del som inte innebär "tänk om", "jag kan inte prata spanska!", "shiet, jag kanske..", "blablabla".
Man lever bara en gång, livet är för kort för att man bara ska se det negativa!

PUSS♥
/e.z


Kommentarer
Postat av: Benny

O_O hur kan du tycka att flygplansmaten är god!?



:P

2009-03-06 @ 15:54:19
URL: http://attvarakonstig.blogg.se/
Postat av: bea

HEJ! Ja jag saknar dig med. Varit sjuk????



Jag tycker absolut att vi borde ses och fika. Måndag tror jag kan funka. Beroende på plugg.. men det är klart, du åker ju snart! Holy!





Miss you <3

Älskar dig gumman<3

2009-03-06 @ 16:15:12
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0