ny dag med nya andetag

Söndag den 25 Januari 2009 v.4
Paul, Pål
3.e trett. d.



Hej alla aktiva läsare! :D Kul att fler och fler hittar hit, verkligen jätte roligt! Ger mig lite motivation att blogg oftare ;)

Den här helgen har varit väldigt bra! Lugn för det mesta, men en liten impuls igår kväll på "middag" hos Frida och Bea :) Vi hade de as mysigt och trevligt, deep talk blandat med flummiga som inte ledde nånstans typ :P haha. Kul och skönt att få träffa er igen, saknar er så himla mycket. Synd att Lisa inte kunde komma dock :(
Det har vart så skönt att öppna sin kalender och inte se att en ända rad är ifylld, som det brukar vara.. :P Annars brukar jag inte kunna klämma in ett litet " Ta det lugnt 1 sekund och andas".. men nu skrev jag detmed stora bokstäver över hela helgen. Så skönt att kunna slappna av för en gångs skull. Det behövs me än vad man tror.

Har fullt upp med plugg nubdom kommande veckorna, och detta är det som står inskrivet i kalendern hittills:

Måndag:
- Spanska läxförhör på imperfekt + glosor + uppgifter
- träna (?)



Tisdag:
- Plugga psykologi med Ebbish :) ♥
- Fysik läxa: uppg.: 7.3, 7.4, 7.6, 7.10 (Är en aning komplicerat för mig = det tar TIIIID :S)

Onsdag:
- PSYKOLOGI PROV!! (!)


Torsdag:
- English essay "why people are vegetarians"


Fredag:
- FYSIK PROV!! (HJÄLP MIG!!)
- Åker på STUH!
- har piano


Lördag:
- STUH
- Pappa har namnsdag (dock mellannamn men ändå :) )

Söndag:
- Kommer hem från STUH
- Ny månad! 1 feb!!



Det är väl det.. hittills iaf :P
WISH ME GOOD LUCK!



Hasta la vista amigas!
/ez ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0