den underbara helgen som gått, är nu över, och plugget tar är tillbaka.. igen -.- SUCK!

Hejhopp! :D
Tänkte bara sumera helgen som varit lite kort för er som vill veta liksom ;)
I lördags så fick jag soooovmogon, så himla skönt! För en gångs skull liksom, brukar inte hända så ofta -.- Men vid 2 tiden kom Cicci och hämtade upp mig och så åkte vi vidare till Lisa (t) och hämtade lite folk. Vi drog vidare till Gustavsbergs ishockeyrink för att sätta på oss skridskorna och leka lambi på hal is. Iaf för min del, var ett tag sen jag åkte.. Vi åkte ett bra tag tills våra tår hade tappat känslen och då sprang vi in på ett café, kommer dock inte ihåg vad det hette, men det är typ det ända i Gustavsberg :P haha. Det var jätte mysigt litet café som jag definitivt kommer återvända till, räkna med det små bagare! hehe. Jag tog en varm choklad de luxe, med chokladpraliner och maaaassa grädde, super gott! får inte glömma kanelbullen i ett hörn där också ;D Det var gott, men högst onyttigt, kände mig inte så fräsch efter det..
Sen åkte vi vidare hem till Lisa, som hade FF hihi, fast vi lekte soffpotatisar med hämtpizza och film :P Fick mig inte å känna mig något myttigare direkt :P Vi såg hip hip hora, som jag såg för 1:a gången, och den va bra, fast kunde inte sluta störa mig på deras kläder, haha, men det hör inte till :D haha. Och gjorde iordning varsinn smoothie med jordgubbar, banan och mjölk, helt luvely! :D

Lagom utvilad *host* och glad på söndan (idag) så gick jag upp 06:30 (!) för att jag har konfirmanderna.. :S och så skulle jag hinna dscha innan oxå, hehe :D Det var 2 konfirmander som var borta, och därmed var halva gruppen borta :S det var bara 4 där (...) och jag fick inte direkt veta så mkt om vad som skulle hända eller vad jag skulle göra, som vi gjorde förra gången, så det kände en aning meningslöst å va där.. men vad gör man inte för dom små konfirmanderna! hehe.
Efter den låååånga dan med konfa barnen, 10-16, så åkte jag med Frida och Bea in till Medborgarplatsen för att kolla in Danscenters öppet hus. Det var inte direkt planerat eftersom jag inte ska börja dansa eller så, de e dom som ska det :) Men jag blev väldigt sugen kan jag säga! Man får en sånn kick av dans, man vill bara upp på golvet å jamma loss, as skön känsla! Så mycket bättre än sockerkick ;D garanterat!

Men jag åkte egentligen in till stan för att träffa Lina å fika en stund. Vi hamnade på det typ ända öppna fiket på Medis, precis vid ingången till Söderhallarna, där finns det ett litet fik som heter Coffie blabla espresso nånting, och där satt vi. hahaa. Blev inte så länge, men det var trevligt och kul å träffa Lina utanför skolan, har inte funkat med våra olika scheman direkt :P Det är det där typiska att när "jag kan, kan inte hon, och när hon kan, kan inte jag".. suck. men nu funka det ;)

Åkte hem å plugga biologi till det enorma provet på tisdag (!) Och jag hoppas verkligen att det går bra. Vet inte vad jag gör annars.. Går å typ dör kanske :P Vill verkligen inte faila på ett till prov..

MEn men ska upp tiiidigt imorrn, lite mer exakt 05:30... har spanska som 1:a lektion och jag ska, jag SKA vara i tid. Sen kommer ju byggarbetarna klockan 06:50 också.. Och då kopplar dom bort toaletten, och det innebär, ingen toa efter 06:50!! Så upp å kissa tidigt ;P haha.
Aja, nog snackat om det. Ska gå och göra mig iordning nu.

!Buenas noches!
/Emmaziita ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0