p.u.s.h - pray until something happens



Imorgon är det studiedag! :D WEE! so happy happy happy :D
Ska först träna med Kerran, sen drar vi vidare till tha hood Orminge och möter upp Lisa (t) och Cicci för att köpa lite ingredienser till vår stora bakdag ;D Vi måste också ploga oss igenom matten, eftersom de e prov på freda -.- Men senare på kvällen drar Cicci och jag iväg till kyrkan för att gå på ungdomsmässan (Nacka Kyrka) och har de mysigt!
Sen antar jag att jag åker hem och sooooover! :D måste väl skriva klart svenska+historia uppsatsen, men det tar inte lång tid :) Imorrn känns som det kommer bli en bra dag! Fast det blir ju vad man gör det till, ett litet leende kan förändra någons dag. Så släng iväg ett leende eller 2. Det skadar ingen ;)

JUSTE! NYHET NYHET
! -> JAG FICK VG PÅ MITT FYSIK PROV! =D YEY!! hoppas han höjer mitt betyg i fysik, vill ju ha lite högre än g liksom -.- men jag bättrar mig hela tiden, och nåt snart kanske toppen? haha, ironiskt menat alltså :P

jaja, ska sossa nu, håller på att bli sjuk (igen) SUCK, så jag bör nog få lite mera sömn än vanligt.

¡Buenas noches!
/e.z ♥

Kommentarer
Postat av: Micka

haha okej :D på desigadinblogg.se står det ordagrant hur man ska göra :D kikat där?

2009-02-03 @ 23:32:28
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0