Juldagen :)

Juldagen är den dan som man ska hålla på med sina julklappar, umgås med släkten som sovit över eftersom snön hindrat dem från att starta bilen. Man ska äta resterna av julmaten och vara ute och åka pulka. Men typ..

 (Juldagen i bild)

Idag är det nästan samma sak. Fast vi har ingen släkt som varit här, mörkret faller så tidigt och alla är för gamla för att ens kunna dra en pulka. Jag har plockat och pysslat med mina julklappar och lyssnar på min nya cd skiva av Peter Jöback :) Men jag kan inte ta det för chill, för imorgon kommer familjen Rigar på julbord och det innebär: STÄDNING! Vilket är ganska kul tycker jag, men inte när man är stresad.. Senare idag ska jag till Johan och switcha julklappar ^^ Lite lagom i efterhand kanske men men :P

Hoppas alla hade en underbar julafton igår och att mellandagarna blir tid för att umgås och ladda inför nyår!

Peace out!
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0