Slut på helgen efter första skolveckan..

Jahapp, då var helgen redan slut och ännu en skolvecka börjar i D060 klockan 9.55 imorgon bitti. Min första lektion är samhällskunskap, sen har jag lunch och psykologi med ett fint och lagom slut klockan 13.30 :)

Min helg började så bra och underbart som en helg bara kan vara, alltså i fredags den 28 Augusti 2009 (!) Då hade nämeligen hjärtat och jag varit tillsammans i 2 månader och det firade vi genom att gå på Inglorious basterds vilket var sjukt bra! Verkligen sevärd! ;) Sen sossade jag hos honom och hade det hur mysigt som helst! Älskar dig! Sen på lördan så spenderade jag största delen av dan framför TV:n med och frossade i oss kakor ^^ Sen åkte jag in till stan för att möta upp Johanna och Elin (från Töreboda) och Bea över en fika. Det är inte så ota vi 4 träffas eftersom alla måste hitta ett datum som alla kan, vilket inte alltid går, men när vi väl träffas så känns det som det var igår och allting bara flyter på. Det är verkligen ett par underbara tjejer! Helt fantastiska!

Efter fikan så åkte J & E vidare till nån fest till E's kusin om jag fattade det rätt.. Men jag åkte hem till Bea och sov (spontant) över. Det går allt för lång tid emellan vi träffas vilket är lite deprimerande, men det var jätte mys och kul att få träffa dig och prata Emma- Bea snack och bara chilla. Kommer sakna dig som jag vet inte vad när du är i England :( Kommer gråta som fan.. Jag vet att du kommer ha hur kul som helst där borta, men du kommer garanterat vara saknad av mig!! Buhuuuu! :'(

Idag, söndag, så hr jag träffat Ebba och fikat och strosat runt lite i Sickla. Det var en välbehövd fika som löste både det ena och andra, vilket jag är ytterst tacksam för. Jag vet att vi tappat den kontakt som vi hade förut, men det ska vi ändra på. Det vet du, a deal is a deal right? ;) Jag gav även min födelsedagspresent som blivit en aning uppskuten, men nu så. Hon blev väldigt rörd och glad men tårar som rann ner för kinden. Jag är så glad att jag har dig kvar, trots uppehållet som blev allt för stort.. :/ Men det är historia, imorgon är en ny dag med nya andetag.

Så låt luften få komma djupt ner i lungorna,
och känn solen gå upp för en ny dag, ett nytt kapitel,
en dag som inte var igår.

peace out
/emmaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0