ledig från och med... NU!

Äntligen är det "helg", som börjar lite tidigare än vanligt. Väldigt skönt! Har bosatt mig inne på bibloteket i Forum och väntar på Alicia. Sa att hon sluta klockan 5. Så jag passar på att uppdatera lite här ;P

Sitter och kollar alla kära vänners bloggar och bockar av alla hemsidor som F-b, bdb, tuenti och alla de där.. Har blivit en del av min vardag, och det är sjukt! Jag vet inte om jag skulle hålla mig lika uppdaterad, lika lyhörd osv om jag inte läste och kollade allt sånt.

Imorgon ska jag upp relativt tidigt och dra till gymmet och förbruka det sista sol- kortet, sen hård träna! Det känns så himla skönt efteråt så jag får typ abstinens om jag inte tränar! Efter träningen, senare på dan runt 2 eller nåt, så åker jag och min famlij iväg till Surahammar för att fira valborg där med kusinvitaminerna. Har inte träffat de på ett tag, det blir alltid lika jobbigt i början med tystnaden som lägger sig som ett täcke över alla. Alla känner av den. Men den brukar alltid släppa framemot kvällen.. men ändå.

Sen kommer jag spendera resten av helgen med Ebba, Lisa (C) och annat roligt people. Har inte allting spikat riktigt ännu. Återstår att se ;)

- : Vad händer på Valborg för din del? : -

B. y A.
/e ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingenting

2009-04-29 @ 18:20:55
URL: http://attvarakonstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0