Lite uppdatering kanske är dags :P är riktig dålig på det, pinsamt..

  • halloween party at lisa (conrad) i fredas. bilder finns på facebook ;) tevlig kväll de. träffade nåra från lisas nya klass, rebecca och elisabeth, trevliga människor :) jag var utklädd till offer/ lik. fick pris för bästa utklädnad ;D
  • träffat michelle i lördas, fikade och sov över. kul att vi håller kontakten, älskar dig gumman <33 glöm aldrig det.
  • var i nya forum, x antal gånger :P såå stort.. skulle inte ha nåt emot en karta :P
  • köpte 2 par örhängen, 1 halsband ^^ vet att jag inte borde :S men jag kunde int motså :D hehe
  • sovit hos ebba, söta unge, tack för att du finns. du o ja asso. no matter what! LöVe Ya HoNey, *skrattar* haha (interskämt) :D haha.
  • hart o ätit på Taco bar med lisa.a, lisa.t, malin, ebba, cicci, kerstin och amanda :) pöss på er! <33 gjorde denna fina teckning av oss:  (från vänster: amanda, lisa, cecilia, lisa, kerstin, malin, ebba o jag ;D)
    Sen drog vi vidare till Sture biografen, (går aldrig dit igen), och såg en förlorad värld. den var faktiskt ganska bra, det var filmat i oxford, och jag kunde leva mig in i filmen eftersom jag varit där. saknar det :( oxford for laif! <33
    (b <3 e) (bilder kmr snart upp på facebook)
  • tränat massa och varit duktig :D
  • träffat michelle, igen och gått på bio, step brothers, skit konstig film, fast den var bra, men konstig :P lite.. grov typ :P vi fikade och snackade massa viktigt. söt nöt, är såå glader för din skull! <33 hoppas du fåre bra imrrn ;D heheh.
     

Jag har haft ett hittills uber bra lov. Fast mycket som händer på samma gång. många bollar i luften liksom. men det klarar jag. ännu iaf..

får se hur lovet fortsätter. ska träfffa 4 i mrrn (fridiis, liswa o beiz) <33 vi ska fika o kanske gå på bio. skönt å träffa er igen. har mkt å prata om! ^^

PuSs ♥
/EmmaZita :)



Dagens låt:
jobb - afasi&filthy
(allting kommer lösa sig och bli bättre igen. Om du har pengar i fickan eller ess i din hand. juppjupp. och vi tror vi strävar mot samma mål, men när man tittar på det är det bara OH JO!)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

"the boooyz are baaaack...tralalallla"... wow.



Hej underbara vackra och unika människa! Som jag älskar! ;D

sov gott

ps, låten va as bra. alltså den med busta & linkin



2008-10-30 @ 20:38:40
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0