--| 10 frågor |--


1. Kan någon lösenordet till din blogg?
Mjo.. tror inte det (?) tell me if you do plz ;)

2. Vad beställde du senast på McDonald's?
Kyckling burgare med nya konstiga pommes och McFlurry med Daim  :) MMmm. mums!

3. Är du en känslosam person?
ja, lite.. eller jag tror det.. ?  :P vad tkr du?

4. Tycker du om ditt namn?
Me like, but not love. Me like ^^

5. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
bror på.. mja, jo, det gör jag nog föresten c(:

6. Har du någonsin varit avundsjuk på en vän?
Ja..

7. Vad var det senaste du gjorde?
jag skrev svaret på frågan innan (?)

8. Vem är alldeles bredvid dig?
spöket laban.. (=ingen) :P

9. Vem var den sista personen du åt med?
Mamma Elizabeth, Syster Ellinor och min systers kompis Nathalie :)

10. Vilken låt lyssnar du på just nu?
tystheten?


Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

: ) det är 1 problem och det är att jag kan inte ge dig en jävligt bra anledning ! ; )

Men du kan väl testa att spå dig sen nån`gång när du får ngt problem som du inte klarar att lösa själv så då hör du av dig till mig, det var väl en bra anledning, och så hjälper jag dig med en liten reading !

Hälsn. Annki

2008-10-13 @ 21:36:07
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0