23 november 2008

shoppade idag! :D har äntligen satt på lösnaglarna, får väl se hur länge dom håller :P shoppade massa kul grejer, mamma betalde såklart ;D haha

Detta blev inköpt:
- lösnaglar
- julpacket med Maybelline mascara & eyeliner
- svart linne, med spets kant (New Yorker)
- turkos kofta (New yorker)
- svart & rosa rutig bolero (New yorker)
- svart transparent top, dock inte helt genomskinlig :P (New yorker)
- turkos lååång halsduk (New yorker)
- halsband x2 (New yorker)
- armband (New yorker)
- stövlar med silver drakedja på sidan (DNA)
Sen när jag kom hem så ger Ellinor mig 2 halsband och en jätte fin ring, bara så där :P hade köpt en suprize- påse för typ 25:-, och så ville inte hon ha dom, så då fick jag dom :D

Jag är jääätte glader nu, trots spanska provet imrrn :S jag går mot en säker död X_x menmen.. jag får väl skylla mig själv antar jag.

ska sova nu, ses (troligtvis) och hörs! :)
PuSs♥
/E.Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0