film (-er)

These are my favorites:

  

Jag rekomenderar dessa STARKT! se dom, om du inte redan gjort det :)

har glömt å blogga om min helg.. sorry.. :P

This has happend:

Fredag:
Nio bion med johanna och filippa <33 vi såg Superhero movie, rekommenderar även den mkt starkt! skit kul! :D
 image170


Lördag: Gjorde i princip ingenting.. sov till halv 2 typ.. :S heheh. titta jag på TV, satt vi datorn, åt & drack.. fick migrän, sket i att jag hade migrän, fortsatte sitta vid datorn.. och sen somna jag typ :P höhö, konstig dag(?)



Söndag: Vaknade relativt tidigt efter att ha somnat vi halv 2.. Oupsi.. ^^ åkte iväg med mami & papi för shopping runda.. fast kom bara hem med en skiit dyr denvit sjal för 293:-.. men den var i ett jätte fint material, ska ha den till balen ;) Vi passade på att fika, kanske för att jag råkar vara en liten gottegris ^^

Jag fortsatte min eftermiddag med Johanna, på World Class, på spinningen och löpbandet, för jag missade coren.. :P heheh..

hoppas ni tycker om min fiiina bilder som jag lägger till :D
image169
/e ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0