tihi

Bella försöker verkligen få tag i den där blomflugan, tihii.
Hon ger liksom aldrig upp. En liten kämpe.


Har btw tonat håret: inte så stor skillnad, men lite iaf :)

Hänt igår:
- träffade Brandon
- tränade
- FÖRSÖKTE plugga lite SO.. gick inte så über bra, men jag gjorde lite iaf.
- matte.. gjorde oxå ett tappert försök där, men inte så vidare bra.. fattar inte uppgiften direkt.. :P

Händer i veckan:

Onsdag:
träffa jessica, lämna tbx böcker fr. biblan ;) bada yakutsi & basta, titta på filmer, mysa, ha det allmänt kul, kanske gå & fika? vad sägs?

Torsdag: Bio med Jessica & johanna (H), vet inte ännu vilken film, men ger er en ressention när jag sett den ;)
Dan fortsätter hos johanna, American pie 2 med grönsaksdipp, mums.

Fredag: är kvar hos johanna, har då sovit över ;) vet inte vad som kommer, har inget mera planerat den dan.. :)

Lördag: MAMMA FYLLER ÅR! farmor och Rune kommer för att fira mammsi och sen drar vi, familjen, iväg till Footloose, den där musikalen med Måns Zelmerlövf, can't wait.. :D

Söndag: ska vara med på gudstjänsten kl.11, sen ska jag antingen träffa Frida, om hon är frisk, annars så måste jag verkligen plugga so & matte..

Och vips så var lovet slut, vrf händer detta alltid? man hinner inte göra nåt på lovet, känns det som iaf.. men nu har jag ganska fullsmockat schema..  sen börjar skolan igen med alla läxor = 0 fritid..
men för att se det posetiva ur det hela så kommer bea och lisa hem! <33 har saknat er! hoppas ni hare bra i USA och i fjällen.

/e ♥


Kommentarer
Postat av: Clara

Tack :D Han heter Aslan och är min ja :)
har du haft ett bra lov än så länge då?
Kram på dig!

2008-03-26 @ 19:51:35
URL: http://bergenstrahle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0