sms lek ;D

Gör såhär:
Öppna din SMS-inbox, tryck neråt fem gånger, öppna sms:et och läs. Detta är svaret på första frågan. Upprepa på nästa fråga osv.

Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?


Vad gillar folk bäst hos dig?


Vilken raggningsreplik faller du för?


Vad var det första du sa imorse?
haha, men det är klart jag vill träffa dig! sov så gott du med!

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Lyssna nu, du ska inte ringa till mig efter det jag berättar nu. Det är inget jag vill prata om över telefonen, vi kan prata om det senare. Jag vill vara den första att berätta det för dig, jag vill nämligen inte att du ska höra det från andra. Jag vet att du blir ledsen, men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare.... Bara lova mig att inte bli jätte arg. MEN DET FINNS INGEN JULTOMTE!

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Haha oh dear! ;) va mysigt det låter, hur långt tar det att åka bussen då?aww va gulliga ni e :) ni får skicka ett riktigt låångt vykort så ni får med de mesta som händer och alla snygga killar ni strulat med :) haha.

Så vad säger du under ett förspel?
Elvis IS back in town, be aware!

Och efteråt?
Aldrig att du får vara sjuk! :/ ;) haha inga sjuka här inte! :)

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Jag älskar dig med.

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Hej min lilla favorit flicka

Vad sjunger ditt favoritband om?
ni kan höra av er på detta nummer när ni kommer.

haha, jaa du.. titta så det kan bli :D hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0