bild- lista

Så här går det till: 
Man går in på Google Bilder och så söker på man tex sitt förnamn ( till att börja med) och då får man ju upp en hel del bilder. Den första man får upp kopierar man och klistrar in här. Det jag skrivit inom parantes är alltså det exakta ordet jag sökte på.

mitt förnamn: (Emma)
 (HAHA stämmer så in på mig!!)

mitt mellannamn: (Carolina & Elisabeth)

 &

mitt efternamn: (Zetterberg)


staden jag bor i: (Sthlm (Stockholm) )
 

min stora kärlek: (VAR chant)


min favoritfärg: (gul & grön)
 &

min favoritgrönsak: (alla möjliga)
 men speciellt  ;D heheh.

min ålder: (15,5)


mitt favorithusdjur: (katt)


mitt senaste köp: (Mars bar)


nåt som gör mig glad: (vänner & filmer)
 &

tihi, en liten kul lista. :)

Kommentarer
Postat av: Clara

haha :D Rolig lista! :)

2008-03-25 @ 21:38:57
URL: http://bergenstrahle.blogg.se
Postat av: Ida

Aa det är svårt, men jag ska fan övertala dom haha!

Haha, jag är nog lika klumpig som den tjejen, ska nog göra det testet sen^^

Aa den vill jag också se, men tror inte den kommer hit till stan ens. Det är så litet här så det är inte så stort utbud på biosarna, haha!

Jo jag o Malin bytte också påskägg, haha:D GOTT!
Ha en toppen dag!

2008-03-26 @ 10:25:05
URL: http://ijansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0