Dagens...

Här kommer "Dagens". Enjoy!  :)

Dagens humör: trött..
Dagens borde: inte ha köpt morotskakan, och jag borde sova mera (8 h)
Dagens frisyr: först knut med liten rocka-billy frisyr, sen blev det en hästsvans. :P
Dagens klädsel: jeans (U-turn), silkestopp (GinaTricot), svart kofta (H&M)
Dagens planer: träna, skriva klart engelska texten och kanske om jag orkar läsa klart so:n.. (men troligtvis inte)
Dagens materiella vill ha: en tröja när jag ska träna och slappa. Även högst på listan är en kashmir tröja. (högsta modet med kashmir, det är typ det lenaste tyget som finns)
Dagens längtan: SOVA.
Dagens fundering: fundering? det övernaturliga och gymnasievalet, lite olika saker..
Dagens beroende: små godissaker :D heheh. (men jag ska sluta!)
Dagens tråkigaste: piss-å-blås väder
Dagens personer: frida o lisa <3
Dagens tidning: ingen, men dagens bok :D (Berättelsen om Pi)
Dagens låt: Agent Zero - Måns Zelmerlöv
Dagens ord: fuck, enligt lisa siaf.. ska sluta säga det, lovar o svär.
Dagens bild: Blir så jäkla äcklad, visst att man vill ha muskler, men kanske i nån måtta.. ?
image44

Det var dagens.
känner mig halvt sjuk, men troligen bara för jag är så trött.. men jag vill abslout inte bli sjuk IGEN, hatar det. UUUUSH!  ska bomba i mig massa frukt&grönt, träna o massa grejs.

*nyfiken*, hur ser din torsdag ut?

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0