wierd.. ?!

okej, jag känner att allting är *fucked up* för att vara ärlig, sorry svordomarna .. men allting är så instängt och bortblåst.. kommer det alltid vara så.. ? vad har hänt, vad händer? varför? har jag gjort nåt fel? WHAT IS WRONG!?

det finns så många världar som jag kan hoppa in i, men ingenting är som förut.
sorligt att få börja om, eller i värsta fall, släppa taget.. just nu skippar jag den värld som alla människor lever i.. reality.. är så mkt som har hänt, händer och kommer hända. jag kan inte släppa det förflutna, det som händer är bara skit, det som kommer hända är mest en värld som jag inte vet om de kommer vara så lovande rolig och vardaglig.. ingen av de tider som funnits, är eller kommer, är nån som jag villl leva i. kanske ett liv på andra sidan.. men om jag går dit, så kan jag inte återvända, jag vill ju bara se en glimt.. men det som jag vill, är omöjligt.. självklart.. typiskt emma-tur..

Dagens citat: Ur Bibeln, Ps psalm.13:1-6 (En psalm av David)
Hur länge skall du glömma mig, Herre?
Hur länge skall du dölja ditt ansikte?
Hur länge skall tankarna mala,
mitt hjärta änglsas dag efter dag?
Hur länge skall min fiende triumfera?
Se på mig, svara mig, Herre, min Gud!
Ge ny glans åt mina ögon,
låt mig inte somna in i döden,
låt inte min fiende säga att han besegrat mig,
mina ovänner jubla över mitt fall.

Jag litar på din godhet,
mitt hjärta skall jubla över din hjälp.
Jag vill sjunga till Herrens ära,
ty han är god mot mig.

Citat 2: "Gyllene regeln" Matt 7:12

Allt vad ni vill att människorna skall göra för er, det skall ni också göra för dem. Det är vad lagen och profeterna säger.

Det var dagens lilla inlägg, hope you enjoy reading it, who ever did.. :P
pöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0