9 december 2008

Okiiij, idag har vi haft nb- dag, alltså alla nb:are (natur-beteende för er som inte visste). Det var trevligt, men ganska rörigt på nåt sätt, kanske bara var jag, men jag var väldigt trött :P förskte vara lite social, men i slutet av dagen så orkade jag bara inte.. :P ska sova ut idag! :)
Efter skolan, notera att vi slutade 1,5 h tidigare! *jätteglad* :D så gick Lisa.T och jag till Forum, men gick på vägen dit förbi Nacka Aula, där vi såg några Nacka Musikklass elever och Johan stå på scen. Vi tvekade inte om att springa dit o kolla! :D Vi hittade Daniel som extraknäckare vid ljudpaelen, men vi kunde inte snacka med Johan, för han dirigerade.. :( men han tjoade hej då när vi gick, och då hängde hela kören på :D haha, de va lite kul :D Mkt nostalogi som dök upp när man stod och lyssnade :( men man fick se det från den ljusa sidan.

Väl inne i forum lämnade jag tillbaka några historie böcker, som var en aning försenade :P haha. Sen krånglade bankomaten -.- suck, så vi guidade oss med hjälp av några sorts datorer som visade kartor och annat smart :P :) Vi köpte en kofta från Zara till Lisas mamma, och jag sprang in på Gina Tricot  och impulsköpte lite underkläder, rosa så klart :D (trosor 59:- och bh 99:- så det var inte så dyrt, men de e bara bra!) Jag kände att det behövdes nåt nytt :)

Och nu sitter jag här vid datorn, med fysik rapporten i en flik nere i hörnet, den är nästan klar, skönt det :P Hoppas den blir så pass bra att han ger mig ett någotlunda bra betyg för en gångs skull :P *hoppas, hoppas* :D

VIKTIGT!
IDAG FYLLER BEA 16 ÅR!! Denna underbara varelse blir idag 16 ååååår! :D



partyparty på freda ;D Då är det 40- 50-tals tema! Det ska bli riktigt kul, lägger ut bilder sen ;)

PuSSss PuSsss♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice

klart man känner igen låten :P

ja.. det är mycket viktigt att ej glömma!

<3



nostalgi alltså!! åh, längtar tills fredag!

<3

puss puss älskling

2008-12-09 @ 23:27:20
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0