har gjort och ska göra..

Idag har jag:
- shoppat med mamma <3
- gått på bio (Min brors flickvän)
REKOMMENDERAR DIG ATT SE DEN!
- städat
- gjort labb rapporten
- pluggat till spanska provet
- solat (YEY :D )
- pluggat (lite lagom tidigt) till no provet
- övat på fiol låten till musiken i skolan :) (The Rose)
- övat på pianot, har snart konsert.. :S
- skrivit ut piano noter på
Moulin Rouge - Come What may, Phil Collins - You'll be in my heart, Rufus Wainwright - Hallelujah
- SOOOOVIT!

Framöver ska jag:
- ha spanska prov
- ha svenska redovisning
- skriva klart teknik rapporten
- skrapa på skrapkartongen till bilden
- kolla matte- problem hemsidan.. (när ska frågorna bytas ut egentligen?)
- skriva idrotts uppgiftten (MVG)
- öva som en galning till fiol- och piano konserten som snart kmr
- vara med dom som jag blir glad och lycklig med, och dom som inte ser mig som ett stort problem, jag ska inte vara ivägen för er nå mera, promise.

/e ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0