"roliga" historier xD

- Mamma, varför är det synd om myror?
- Det är väl inte synd om myror?
- Jo, fröken sade att vi skulle gå ut och titta
på myrstackarna.

omg, jag är sååå trött.. och när jag är trött så skrattar jag åt allt XD 
 


Säg detta på engelska: Jag älskar på ett knä



Historia:
Det va en apa som lukta parfym,
Grodan skulle på fest och tog på sig en kostym
Fisken ville gå på disco,
Jaguaren ville hetta fransico
Hunden vill inte betala hyran,
Då amäler jag dej ,sa myrran
hahahhahahahhah



men den här är ju bara långtråkig ->
tre killar kom till recktorn.
- vad har ni gjort då ? , fråga rektorn.
en ena killen sa .
- kastat sten i vattnet..
- okej det var inte så faligt . sa rektorn
- vad har du gjort då? , rektorn igen .
- kastat sten i vattnet .
- jaha .
så frågade han den sista .
- så du har också kastat sten i vattnet ..
- ne det är jag som är sten XD


Så här kan det gå om du sover på lektionerna:

En dag ställde läraren en fråga medan lisa sov:
- vem skapade universum, Lisa?
När Lisa inte reagerade så tog lille Jonny, som satt bakom Lisa,sin penna och stack i hennes
rygg.
- Åh herregud, skrek Lisa.
- Jättebra Lisa! sa läraren medan Lisa somnade
om. efter en stund frågade läraren Lisa igen:
- Vem är vår herre och räddare?
Men Lisa reagerade inte heller denna gång
efter som hon fortfarande sov. Ännu en gång
fanns Jonny där med pennan och stack
henne i ryggen, vän som han var.
- Jesus kristus! skrek Lisa.
- jätte bra, sa läraren nöjt medan Lisa åter föll i sömn.
sedan frågade läraren en tredje gång:
- Vad sa Eva till Adam efter att hon har fått
sitt tjugotredje barn?
Än en gång sov ju Lisa så Jonny fick rycka in med sin penna.
Han böjde sig fram och petade på henne igen,
men den här gången hoppade Lisa till och skrek:
- Om du sticker in den där jävla grejen i mig igen så kommer ja bryta den i två delar och trycka upp den i röven på dig!
Läraren svimmade.


Men det här är en sann historia, från min spanska lektion :D

lärare: okej, du får svara, den här är enkel. sa han och pekade på en elev.
elev:   öh, ehm okej.. men vart?
lärare: där vi slutade..
elev:  jaha! Okej.. öhm,.. (läste typ fem ord på spanska)
lärare: Bra! och så översätter du också.
elev:  Eeeh.. okeeij.. öar... eh.. finns... vulkaner...
lärare: nja, nästan.. ett annat ord för en vuuuul.. vuuul..
elev:  Eeeh.. Vulkan ön!
lärare: nä.. nästan..
elev: JA! bukliga öar!
klassen skrattar smått..
lärare: eh, näe... det kallas vulkaniska öar..
elev: jaha! då fattar jag.


HUR BLÅST FÅR MAN BLI(?) :P

Det var dagens roliga historier det!

CIAO amigos!  ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!
den där med lisa va fett bra ;)
o den sista fattar jag :) hihi
ses imorrn
älsakr dig emma pusspuss

2007-11-28 @ 21:21:38
URL: http://friidilinen.webblogg.se
Postat av: Li

haha , den med lisa var riktigt rolig :)

2007-12-02 @ 21:33:24
URL: http://candyfloss.webblogg,se
Postat av: Li

Svar: gick rundor på lite bloggar och så hittade jag din :)

2007-12-02 @ 22:34:47
URL: http://candyfloss.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0