jag har en sak som alltid betytt nåt.

Till Frida:

Jag är en själ med minnen som finns kvar, jag har en sak som alltid betytt nåt.
Jag kommer gå genom eld för att få tillbaka dig, om du lämnar mig. Jag vaknar kallsvettig mitt i den långa natten, men letar förgäves efter den försvunna skatten. När jag känner att jag inte orkar mer och drömmer mig tillbaka då tårarna faller ner. Javisst det är svårt att gå vidare och släppa allt, utan vännerna vid min sida, när det är grått och kallt. Vänd då om och titta på allt som en gång var, för allt kommer inte alltid att stanna kvar.
Till alla mina nära ni ska inte se mitt lidande, nu vill jag bara snälla få vila.
Alla ni nära som älskat mig för den jag var, nu är klivet taget men jag vill inte tillbaks.
Att leva utan nått man alltid trott man har, saknaden kommer bli stor och man finner inga svar.
En själ med minnen som finns kvar, tänker du på det som hänt i alla våra dar?

Ja, jag dör, ta mig tillbaka, till det ögonblicket som jag saknar, vill aldrig vakna från denna stund som just nu går i mitt huvud runt å runt. För det var ju minnsan du å ja, vi skojade och pratde, visst hade vi det bra?
Men vad gjorde du egentligen, sprang du tillbaks, livet det kan vara allt för aförat. I vissa stunder tänker jag så, det kanske är bättre att jag kan släppa allt och bara gå vidare med mitt liv idag. Samla nya krafter, om jag orkar så ska det nog bli bra. Ta mig nu i kragen för alla dåliga dar.
Du kommer alltid va min bästa vän, alltid finnas kvar. Att leva utan nån man alltid trott man har, saknaden blir stor och man finner inga svar. En själ med minnen som finns kvar, tänker du på det som vi har?
Att leva utan nån som är som du, som stöttar och finns där för mig, en värld utan dig skulle fan inte va värt å leva.

Du kommer alltid å betyda allt för mig, jag älskar dig.
F.F ♥ E.Z



Kommentarer
Postat av: Friidiss

ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE EMMA!!!! FÖR ALLTID OCH ALLTID I ALLA LÄGEN!!! JAG ÖVERGER DIG ALDRIG!!!!ETT LIV UTAN DIG ÄR INGET LIV FÖR MIG!!!

2007-11-24 @ 23:34:16
URL: http://friidilinen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0