liten lista mitt i allt plugg och hostattacker...

En lista från www.ebbahagg.blogg.se som en liten kul grej liksom. :)
den tjejen ->  :) sötiz.

jaja, nu till listan..
TA-DA! ->

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
nej..

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
oj.. Inte kommer jag ihåg sånt..

  

Vad åt du senast?
en kaka med glasyr :D

Har du fått någon komplimang i dag?
nej... kanske för jag inte lämnat huset... jag är ju sjuk, så jag har inte sminkat mig... kanske en anledning... :P

Har du varit med i en rättegång?
Nej...


Är du polare med grannarna?

Nä, så jäkla osociala dom é...

Vilket språk pratar din mamma?
Svenska och engelska

Vilka länder har du bott i?
Sverige..

Senaste piercingen?

Två hål i öronen för 100 år sen..

När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
I torsdags när jag skulle ut till Boo gård, från skolan (Järla station)


Gay?
nej.

Har du något husdjur?

ja <3 en kisse misse

Har du täckt någons hus med toapapper?
öh, nej. Sjuk idé...

Har du varit på stranden?
vem har inte (?)

Minns du din/dina musiklärares namn?

ja, annars skulle jag ha ett jäklans dåligt minne.. dom htr: JOHAN & DANIEL

Hur bra är din syn?
inte så bra...

Har du varit på ett party?
ja


Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

vet inte... gillar inte å vara under vatten... men min papi har gjort det... sjukt galet!

Har du varit utomlands?
tusen ggr


Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

ja! Skit sura.

Var är dina syskon just nu?
hemma, med mig :)

Vad var den senaste drömmen som du minns? 
oj.. jag har ju inte det bästa dröm- minnet direkt...

Vem ringde dig senast?
Bea <3

Vilken tid gick du upp i morse?

oj... runt halv elva kanske

Vad ska du göra i helgen?
försöka bli frisk. GRATTA BEA <3


Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Hej ängel. Nej va synd! Va tråkigt :( men de e ju klart att de e bättre om du blir frisk till e stora konserterna. Saknar dig krya på dig! Puss älskar dig (frida)

När var du riktigt sjuk senast?
JAG SÅ SJUK NU!

När såg du en kändis senast? Vem var det?
länge sen, måste nog ha varit på Birka paradise, han killen som säger: men... ja, han från Let's dance. :P bra förklarat va? :D

Vad finns i din bakficka?
har inga fickor..

Har du färgade linser?

nej..

Vad gjorde du klockan två i natt?
sov.

Vad är det första du gör på morgonen?
vaknar.

Vad ska du göra efter det här?

Plugga So och vila, försöka bli frisk, *suck

det var den listan det :)

pöss ♥


Kommentarer
Postat av: browneyed

saknar dig. Du måste bli frisk!!!!!!!!
puss puss puss.

2007-12-04 @ 18:48:52
URL: http://browneyed.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0